Tisdag ...

Ja , idag är det tisdag igen , dagarna rullar på rätt bra .
Igår hämtade Älsk skötbordet , fick lite hjälp av Johan att bära in det också ;)
Blev lite tjöt med honom & Carro , sen tvglottande.
Vaknat ett antal gånger i natt av att jag hållt på att kvävas , eller jag har tyckt det iallfall.
Började morgonen med att kräka , vilket jag gjort ett antal gånger sedan dess ,
roande till max ju , inte kunnat få i mig någon frukost överhuvudtaget.
Får väl försöka snart igen , men jag orkar inte kräkas mer så det tar emot som tusan.
Sen ska jag fixa lite med skötbordet , lägga in kläder i lådorna & sånt.
Nu är det i stort sett bara vagn som fattas så kan hon komma ut ,
men det är ingen brådska där inte , tar bara 10 dagar för den att komma så det är bra .
Har mensliknande smärtor också , roligt värre , tog en panodil innan men den kom upp igen
så att få i sig sånt är lika med noll chans .
Hade varit super om jag kunde en gnutta grekiska , har suveräna el greko tabletter
som tar bort allt som har med värk att göra men om man får ta dom som gravid vet jag inte.
Så jag får skippa det ....
Nej nu ska jag fixa lite & prata med sis :)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?