En snabbis

Har haft en del för mig under tiden jag varit ifrån bloggen , men orkar inte sumera dagarna.
Mestadels av tiden har syster varit här :)

Idag kom hon vid halv 12 tiden , var här ett par timmar & begav sig hem för träning.
Haha , dock blev träningen inställd så nu ska hon cykla hit istället .
Är väl runt 7 km om inte mer så det är en bit .
Jaja, jag är överlycklig för älsk slutar först vid 19 idag .
Är även äckligt sällskapssjuk idag & syster är det bästa sällskapet man ha :)

Ska försöka bättra på mitt bloggande & faktiskt VÅGA skriva exakt det jag känner
& vad som händer runt om mig .
Utan några begränsningar.
Väljer någon att hata mig för det så får dom göra det , jag måste få ventilera helt
& hållet i min blogg utan att behöva bry mig om hur vissa kanske reagerar.

Nu sitter jag & hoppas att cyklen fungerar för henne & inte går åt helvete på vägen .
Vi brukar ha sådan tur rätt ofta ...


( hon hann hit på knappt 20 minuter haha , duuktig)








Postat av: Lisa

Klart du ska skriva det du känner för! <3

2009-04-23 @ 20:11:56
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: MrsLucy

Shit var svettigt! Jag vill också ha kondis!

2009-04-23 @ 21:34:01
URL: http://mrslucy.wordpress.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?