En underbar långfredag.


Idag har jag & Ängla varit på Familia & fikat med Lisa , var hur trevligt som helst.
Och Ängla charma ju till det lite ;)
Men hon var inte helt på topp , men det gör ingenting för min del , blev inga hystersiska
magont attacker iallfall .
Sen kom våra gubbar & hämta oss , Ingo är minst lika trevligt  :D
Snart har dom också ett litet pyre hos sig :)

Sen hämtade vi Linn hos hennes mamma + bonuspappa, vi tog en fika där
& satt & snacka lite , mycket trevligt.

Nu är vi hemma & ska ta det lugnt , blir inga större grejer skulle jag tro.








Postat av: Lisa

Det var jättemysigt :D <3 ska bli kul när vår lille kommer sen & hoppas att vi kan flytta ner snart ;)

2009-04-10 @ 21:26:54
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?