Godmorgon!

Idag har vi alla varit uppe tidigt, tvätten kallade kl. 6 men älsk var snäll nog & ta det.
Så för min del blir det bara att hämta upp det sista ur torktumlaren .
Ängla har varit pratsjuk nu på morgonen & har roat sig med att äta upp sin haklapp.
Nu har hon somnat om & älsk åkte precis.
Ska snart sätta igång & städa , får nog hälla i mig lite mer kaffe så jag är människa.

Annars blir det bara att gå en promenad sen , rensa lite skåp mm .
Sen ikväll blir det omöblering här hemma eller snarare i vardagsrummet .
Imorgon blir det promenad & ev hälsa på mina föräldrar , sen på Söndag ska vi nog hälsa på Sina
( som faktiskt stavas Zina numera , men minnet är inte det bästa).

Igår var en sån dag man saknade henne mer än vanligt , jag har henne i tankarna varje dag,
för hon betydde så mycket & var en stor del i vår familj.
Men igår , ja då kändes det hemskt !
Tack & lov för vi vet om att hon har det så bra som hon kan .
Nej , nu ska jag läsa lite bloggar & så innan jag sätter igång med operation städ !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?