Kom aldrig till blåkulla.

Hallå!
Varit off i någon dag nu , men har tillbringat 2 dagar hos mamma
& på kvällarna har jag inte haft lust att blogga.
Har iallfall haft jättemysigt, varit på pysselhumör & målat stenar med syskonen,
jag är kass på det men det är avslappnande.

Sen fick vi ju såklart påskägg , jag må vara 20 men påskägg ska man ha ;)
Det får vi tills Ängla kan få sitt egna !
Men hon fick en rolig leksak istället, en apa som låter & kommer mot en & backar & håller på.
I början var den jätterolig sen blev hon lite rädd när den kom emot henne , men den var
rolig avstängd så man kunde slita i den haha.

Igår hade vi en jobbig eftermiddag/kväll med Ängla , hon fick lite mer fruktpure än vanligt
för hon ville ha mer & det såg jag som positivt eftersom hon annars inte vill ha någon i stort sett.
Det slutade med skrik & jätteont i magen .
Så ja  , vi får börja om på noll känns det, varje gång man ger henne 1 sked mer än vanligt
får hon ont i magen , jag får höra med BVC om lite råd , för hon måste ju få i  sig mer än  ersättning snart.
Men hon somna gott 2 timmar senare än vanligt & sov hela natten .


Idag ska vi & fika med Lisa  på Familia , ska bli riktigt kul :)
Hoppas Ängla är på gott humör också , men än så länge verkar det vara så .
Just nu sover hon men det är ju bra då är hon glad & utvilad när vi ska åka dit !

Skriver lite senare & lägger upp lite bilder.








Postat av: carolin

jasså dom jag snackade med på sjukhuset sa att man inte skulle göra det. för även om det bara va lite så gick det över i bröstmjölken. konstigt dom säger olika :S

2009-04-10 @ 13:22:52
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: c

men sen handlade det om mängder också. att hon ville supa sig full hela sommaren

2009-04-10 @ 13:29:36
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?