Så jäkla trött på detta.

Jag är så förbannad just nu på alla lögner , jag blir tokig.
Kan folk inte bara ta & vara ärliga & sluta dra egna slutsatser?
Jag känner hur orken tryter &  jag orkar snart inte bry mig mer.
Jaja , ibland får man veta saker man inte ens själv visste om vad man är , gör/gjort eller sagt.

Nej , från och med nu skiter jag i det , jag bryr mig inte längre .
Prata på & välj & vraka bland lögnerna , JAG BRYR MIG INTE !








Postat av: MrsLucy

Vad har hänt nu? ;(

2009-04-30 @ 11:42:03
URL: http://mrslucy.wordpress.com
Postat av: Lisa

Jag blir också så jävla förbannad! Att folk inte har bättre saker för sig än att sitta och ljuga ihop historier... Skadar mer än vad man tror.

2009-04-30 @ 12:59:05
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?