Så var helgen över.

Igår var det jättetrevligt med Johan & Carro , blev en runda till stan vid 1 tiden också,
så blev det hemfärd vid halv 4 .
Dock kom man inte i säng försen kl. 5 .
Jo ni kan gissa att det är att vara uppe läänge för en småbarn morsa .
Men gick upp vid halv 11 & halv 12 kom mamma & hämta oss.

Var härligt & få pussa sin lilla snoris & bara få mysa med henne.
Uscha , är hemskt & vara utan henne .
Danne somna ute i trädgården , sen passade han på & somna igen när skulle lägga henne.
Jag har varit små flitig & lagat skötväskan + en dragkedja på vagnen , dvs sy lite haha.
Idag blev det grillat till middag, gott som tusan som vanligt.

Nu står älsk & diskar , Ängla sover & jag kollar på Wipeout & pillar lite med min farm ;)
Mamma har lurat in mig i ett spel på Facebook , FARMTOWN.
Haha , jäkligt roligt när man har lite & göra ;)

Nej nu ska jag återgå till tvtittandet.
Ha en härlig kväll ...

En ihopklippt bild på lite från min farm :P









Postat av: Lisa

Jag vill också spela :P känner igen spelet!

2009-04-26 @ 20:42:19
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-28 @ 20:42:37
URL: http://www.arntyochmirry.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?