Shop til you drop !

Igår åkte vi hem till mamma & c/o , vi njöt ute i trädgården halva dagen,
jag gjorde hemmagjord fruktpure till Ängla , dock blev det inget avancerat , hallon & banan.
Men det går ju faktiskt nästan lika fort som & ta fram en bruk eller tina från frysen.
Jag har varit lat helt enkelt , innan sa jag att jag skulle göra all barnmat men ja ,
det gick väl sådär , men ska nog se till & ordna till det nu .
Göra fruktjucie , fruktpureer & vanlig mat ;)
Sen får man lata till sig ibland .

Efter att min lillasyster slutade skolan åkte vi in till Landskrona för lite shopping.
Syrran är med i en dansgrupp & dom  har uppvisining nästa  vecka.
Så dom två andra tjejerna mötte upp oss så skulle dom på jakt efter en tröja,
dom hittade en , MEN min lillasyster trodde hon kunde ha samma strl men icke, 
hon är ett huvud längre än dom så vi fick åka vidare .
Under tiden dom leta kläder handlades det till Ängla , blev 3 st bodys , 3 par byxor,
en tunn bomullsmössa & en vårjacka.

I Löddeköpinge hittade vi tröjan Simone skulle ha , sen hittade vi lite mer till Ängla,
blev 2 bodys till , ett par "leggings" & ett joggingset .
Jag var inne på New Yorker & prova en jacka , smart nog fastnade min egna tröja i dragkedjan,
vilket resulterade att jag fick ett hål i det , GHAAAA !
Aja, köpte mig en ny iallfall .
Vi kom hem till mamma igen lagom till lite över 6 , då kom älsk också .
Pappa var redan hemma & satt fast framför hockey vm haha.

När vi kom hem vid 9 tiden så gjorde jag mangopure , Änglas favorit .
Hon tyckte det var lika gott ;)
Så jag frös in resten , sen gjorde jag lite mango - äpple med.
Stupa i sängen lite innan 12 .

Idag fick man en härlig sovmorgon till halv 10 tiden :)
Skriver lite senare om vad som händer idag..








Postat av: MrsLucy

IIIhhh shoppa bäääbiiiskläder e kuuuul!!!!!!!!!!!!

2009-04-25 @ 16:11:13
URL: http://mrslucy.wordpress.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?