Vår !

Nu är vi hemma igen , gick strax före tre & gick i ca 2 timmar , sen hamnade
vi i svärmors trädgård & fika & snacka massa skit.
Sväris ringde när vi redan hade gått så vi möttes i "stan" & gick & titta lite ,
fick ett jättegulligt sommar set & så försökte hon få mig att prova ett par jeans som hon ville köpa
men jag var inte riktigt på samma spår där ;)
Hatar & prova kläder just nu , ingenting sitter normalt,  passar de i låren är dom för små i höften
& passar dom mina höfter så är dom för stora i låren .
Så vi hoppa den biten.

När vi kom hem till svärmor & hon skulle ta upp Ängla så hittade hon hemtelefonen i vagnen,
snacka om att jag är något förvirrad?
Jag hade alltså bara lagt telefonen i vagnen innan jag gick för sväris inte svarade då .
Men kan upplysa att den fungerar utmärkt att ringa därifrån också , vilket är ett par hundra meter,
så bra räckvidd är det haha.

Är hur pigg som helst nu , sååå härligt med lite solsken .
Skippade jackan & tog en av Dannes munktröjor istället , varm som satan blev jag.
Sen fick faktiskt Ängla vara utan overallen , eftersom hon är som ett element & svettas i den
oavsett om det är iskallt ute så fick hon ha en body , strumpbyxor, byxor & "hood" på sig.
Mössa & filt också såklart.
Kan tala om att hon var varm som bara den , men hade ändå overallen med mig ifall hon blev kall,
men det blev hon absolut inte .
Hon brås på sin pappa faktiskt.

Dagen har varit helt underbar med andra ord !
Hoppas på solsken imorgon också , då jäklar ska vi vara ute hela dagen.
Svärmor sa att vi kunde gå upp dit närsom eftersom hon har trädgård .
Men hon jobbar natt så hon sover väl som en nerbankad björn för jag kunde gå in & dona kaffe
också , perfekt , kommer nog göras ett antal gånger i sommar om vi bor kvar !

Det kommer läggas upp bilder så fort min dator är medgörlig , den
vill inte ta upp andra fönster än det som används , men det kommer !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?