Barnet strejkar , uuuhh...



Okej , just nu vägrar vår dotter att sova, hon somna till vid 10 & när jag skulle lägga henne
så vaknade hon , sedan dess har hon totaltstrejkar & gallskriker om man försöker få henne att sova.
Så just nu går älsk runt & vaggar med mobilen i högsta hugg med "skin" spelandes ,
då brukar hon komma till ro .
Jaja , alla ska vi ha jobba kvällar , vi har väl blivit för bortskämda för att ha det lätt hela tiden ?

Ska snart hoppa in i en dusch också , sen är det dags & sova.
Älsk börjar vid 10 imorgon så det blir upp & käka frukost tillsammans ,
sen vid 10 ska vi gå en promenad med Chornelya & NovaLee .
Så jag får nog hälla i mig lite kaffe så jag är pigg & vaken då ;)

Annars händer inte allt för mycket imorgon , ska se om jag kan börja lite på Änglas bok ,
tänkte göra en variant på mitt första år bok fast med halvt om halvt scrapbook eller hur man ska förklara.
Jaja , nu tror jag Snoris vill att mamma ska natta , håll tummarna att den evisa damen vill ge med sig & sova :P








Postat av: freja

så där var det min min dotter oxå, total vägrade att sova. gick bra om man typ sov bredvid henne. det är egentligen först nu (eller ja, sen några månader tilbaka) som hon sover bra.



hoppas det löser sig för er och att det bara är tänder på g!

2009-08-15 @ 17:12:25
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?