Bränna fläsk

Idag ska jag träna , ska bli riktigt skönt faktiskt !
Nu ska jag lägga på ett kol & oavsett hur konstigt jag känner mig i kroppen
ska jag ta mig till gymmet oavsett om det bara blir 10 minuter !
Det gör lite iallfall .
Först ska bara min man komma hem & få mat i sig sen kör vi , så
jag hoppas det blir i rimlig tid idag haha.

Snart kommer syster hit , härligt det :)
Få snacka lite skit & dricka kaffe med någon .
Är så less på inte ha något att göra om dagarna eller kanske ska säga när Snorisen sover har jag inget
att göra, därför skulle det sitta fint med att plugga NU .

Jaja , nu ska jag ta lite mer kaffe innan jag ger mig på disken .
BLÄ finns det något så tråkigt som att diska?








Postat av: Natha

Du får gärna gerej på min disk ;) Annars så är hon ju ganska stor nu så njut av ledigheten för snart kan du börja plugga ju ;) Har ni tänkt på nått dagis å sånt? :O

2009-08-17 @ 16:59:48
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Natha

Ja så kan man ju också göra :D glöm inte bort dig själv bara ;) Är du antidagis ?:O

2009-08-17 @ 19:31:38
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?