Brum brum ..

Jaha , inte mycket som hänt sedan jag skrev sist .
Lagar lite mat & nu är Johan är .
Sitter med en god kopp kaffe & lillfisen håller på att somna hos sin pappa .
Ikväll ska vi in till Helsingborg & kolla på fina bilar . (Vallåkra träffen är nu).
Så det får man inte missa.
Kanske åker ut till mamma & c/o & tar in deras post för dom är på Lalandia just nu .

Just det , får inte glömma att skriva att Ängla tog 2 steg idag, utan att slänga sig framåt som hon
gjort innan , då har det varit 1 steg fram & sen dyka framåt .
Men idag så ...
Jag hade otur att stå med ryggen emot så jag missade självklart det .








Postat av: Pia - MejasMamma

Dom är helt livsfarliga som små när som ska lära sig att gå. Meja tar två tre steg och slänger sig framåt, men ibland hinner hon sätta sig innan det går fööör fort!:)

2009-08-15 @ 18:52:34
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Yasmin, vem annars?

hehe, du skrev en kommentar i min blogg "Tack så mcyket" vad menar du? Lost



Svara i min blogg :)

2009-08-15 @ 19:09:54
URL: http://www.YasminOhlsson.se
Postat av: Natha

Åh vad kuul :D ! Snart springer hon runt å river ner allt hon ser :D

2009-08-15 @ 19:33:17
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?