Det artar sig .

Måndag återigen , gillar verkligen inte Måndagar om jag ska vara ärlig .
Varför vet jag inte , men fick trots allt en rolig överraskning , denna veckan ligger jag på nr . 17 på
topp 100 listan hos föräldrarbloggarna.

Gick upp vid 9 imorse, fixa en flaska till Ängla , sen somnade vi om en stund .
Vaknade & ringde syster , som kom ett tag efter.
Hon har varit här hela dagen nästan .
Vi har druckit kaffe & snackat skit , hon & Snoris har busat lite & så .

Just nu håller jag på med maten , kommer sitta gott i magen kan jag lova.
Älsk & Ängla är i affären eftersom jag upptäckte att all ersättning är slut & då kan det bli katastrof vill jag lova.
Ikväll blir det en riktig tjockis kväll med chips & dippa , men det kommer sitta fint !


Jaja , tråkigt inlägg men det kommer mer ikväll ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?