En dag i Perslund .

Idag mötte vi upp Chornelya & NovaLee vid 10.15 sen gick vi till perslund ,
efter en stund kom Carolin med Theo , Zara med Kajl & Sandra med Sami :)
Haft jättetrevligt men fyfan vad varmt det blev haha.
Kom hem för ett tag sedan , Snorisen har fått äta & hela barnet var full med biffstroganoff
så det fick bli ett bad för hennes del men hon älskar att bada så hon klagade verkligen inte !

Nu sliter hon ut alla böcker över hela golvet så jag har att göra sen .
Jag ska sätta på kaffe , första koppen för idag faktiskt , blev stressigt imorse så det
hanns inte med varken kaffe eller frukost för min del .

Nu ska jag busa lite med Ängla, sen när hon sover ska jag försöka vila lite jag med .
Sen får jag se om jag ger mig på att dona lite här hemma , sen blir det nog en runda ut igen .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?