En härlig dag i regnrusket.

Idag har vi varit hos hemma Chornelya , Niclas & NovaLee & Caroline var där med sin son Theo ,
så vi har fikat & tjötat , barnen har lekt & haft sig .
Var jättetrevligt .
Det är tripp, trapp, trull haha , Theo är 6 mån , NovaLee 8 mån & Snoris blir ju 10 mån om 2 v :)
När vi gick hem höll Ängla på att somna men när vi väl var hemma skulle det busa & ätas lite .
Hon somnade precis så hon sover väl en stund , annars får jag nog väcka henne så inte somnar först 12 inatt.
Men hon har hoppat över ett sovpass så hon är ju supertrött , men ja , hon har sovit lite idag iallfall .

Älsk slutar vid 19 , sen ska han förbi mina päron så han är väl hemma lite innan 20 kan jag tänka mig .
Blir sen middag idag & jag ska försöka plocka undan lite , får passa på när Ängla har lite underhållning .
Måste se Unga mödrar först bara ;)

Nej nu ska jag se vad vi ska ha & äta idag, är sugen på spagetti&köttfärsås , men man kan inte äta det varje dag.
( Är alltid sugen på det känns det som )









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?