Godmorgon säger vi i stugan !

Jag vaknade vid halv 7 ungefär & slängde iväg ett sms till älsk eftersom han inte
var hemma än , så kl. 7 stapla han in full & glad haha.
Dock vaknade Ängla men det gjorde inte mig så mycket för jag kunde
ändå inte somna om så vi har varit uppe 1 timma & nu väntar jag på kaffet .
Ängla & jag har busat & lekt med hennes nya skolbuss hon fick häromdagen av
mormor&morfar , det låter & är ju rosa så den älskar hon .
Hon gör brumbrum ljud & kör den haha .

Snart ska jag väl ta lite frukost också magen börjar kurra lite faktiskt.
Konstigt nog är det bara när älsk är hemma jag blir hungrig på morgonen .

Jaja , nu ska jag leka vidare & ta mig en kopp gott kaffe .









Postat av: Lisa

Haha, jaså, din man kom också hem full ;D ^^ söt buss Ängla fick :D



Hoppas brevet till din bror blev bra!

2009-08-30 @ 15:00:10
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?