Helgen ..

I helgen har Niklas,Sandra & Kevin sovit hos oss , varit jättetrevligt :)
Det var längesedan vi träffades allihopa samtidigt så det var på tiden haha .
Barnen har busat & haft sig också , sötungarna .

Idag var vi även hemma hos mina föräldrar, inte träffat dom på 1½ vecka eftersom dom varit på
semester så det var riktigt härligt & träffa dom kan jag lova , jag är en mammagris haha.
Vi fick alla varsin present , vi fick goda kolor i burk , Ängla en nalle som heter Råttis & Linn läppglans & lite
duschtjofräs såklart i "Hello Kitty" ;)
Passade även på att tvätta en maskin hos dom & så åt vi god mat som vanligt .

När vi kom hem väntade Johan & Carro på oss , så det har blivit lite kaffe & tjöt nu ikväll.
Jag är överdrivet trött så jag kände mig rätt trist men sådana dagar har man ju ibland så
det får man leva med.

Snoris "går" lite mer nu , man behöver bara ha något framför henne så hon kan ta tag i annars vill hon inte
är ju en trygghet att kunna ta emot sig på när man är framme haha .
Sen får det inte vara för långt mellanrum för då kryper hon för det går ju snabbare , hon är smart .

Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande i helgen , men som sagt har vi haft besök &
då har man inte riktigt lust & sitta & skriva massa inlägg ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?