Helgen ..




I Lördags var vi på streetracet ( men det var ju inte enbart race haha ) .
Vi åkte till 4 ställen sen gav vi oss hemmåt.
Var riktigt kul & Ängla tyckte det var intressant med alla människor & bilar .
Dom lät ju & luktade haha .
Häftigast var när en kille stod på samma ställe & filma medans en bil burnade runt honom ,
det var fan inte många centimeter mellan :P
Sen var det en göteborgska som lyckades lära Ängla & klappa , vi har försökt men hon har skitit i vilket,
nej då lyckas en vilt främmande människa få henne & klappa !
Polisen kom ju & avbröt allt såklart så det var bara & hoppa in i bilen & köra till nästa ställe .
Men det var mycket folk kan jag lova !

Igår var vi en sväng hos svärfar & Annika , tog en kopp kaffe & tjöta lite .
Sen åkte vi vidare till mina päron & tog in posten sen hem till Johan & Carro .
När vi väl kom hem blev det att laga mat , jag slog till stort & gjorde en sallad med feta ost i ,
jag äter inte ens det men det var faktiskt gott :)
Snoris ville absolut inte sova igår så vi busa henne riktigt trött så somnade hon rätt snabbt sen .
För första gången lyckades jag läsa en bok för/med henne utan att hon åt upp den .
Sen klättra hon i sina backar med leksaker & satte sig där istället :P
Men helgen har varit härlig , varit lite trött men sånt får man ta !








Postat av: I M B E R P L U V I A * Blogg&Foto

Vad tusan är streetrace? Är det dom som brukar samlas vid Väla på helgerna & sen beger sig till city? Hihi, D släpade med mig dit några gånger i början av vårt förhållande. Kände mig så gammal bara :P

2009-08-17 @ 22:13:47
URL: http://imberpluvia.se
Postat av: mimi

har jag berättat om beckis som dog i cancer? annika var mamma till beckis :S så jävla synd om henne :S :(

2009-08-23 @ 01:50:41
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?