Hemma igen & duschen väntar.

Nu är man hemma från gymmet & jag ska alldeles strax hoppa in i duschen .
Idag blev det kondition , rygg & mage för smarthuvudet själv hade glömt schemat &
jag har såklart inte fört över det till mobilen , så det fick bli som det blev ;)

Hoppas vädret är hysat ok imorgon för det ska promeneras på morgonen ( eller rättare sagt när vi vaknat ),
det ska bli allvar av det hela & göras VARJE dag annars ska jag piska mig själv !

Ska även göra mig en kopp te efter duschen , då är det höst i mina ögon .
Jag är absolut ingen tedrickare men i regnrusket blir det riktigt gott .
Dock får jag se om jag har mitt favoritte annars får jag köpa det när vi handlar ,
vilket jag säkerligen kommer glömma ;)


Ja just det, NU har barnet börjat dricka välling helt plötsligt( ska väl vara mer noggran ,
välling på pulver dricker hon nu , innan har hon vägrat men kunnat dricka färdigblandad
.)
Men vi är glada, då kanske vi kan slippa ersättningen en gång för alla hon blir snart 10 mån
då känns det som det är dags & klippa banden till NAN haha ;)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?