Hemsk natt !

Ängla har sovit jätteoroligt & antagligen drömt så hon har vaknat tusen gånger,
gnällt & satt sig upp i sängen , då är jag snabb med att gå upp &
stoppa in napp & lägga henne ner trots att det inte behövs.
Så mitt huvud är inte som det ska med andra ord , är dötrött & hade gärna sovit ett par timmar till.
Men Ängla var inte rikitigt lika intresserad av det så det var bara & gå upp & se glad över.

Den lilla terroristen har redan släng iväg saker runt om lägenheten , lyckats riva ner ljus ifrån fönsterbrädet,
Riva ut alla våtservetter har hon också gjort, allt inom loppet på 10 minuter .

Jaja nu ska jag sätta på kaffe så jag kan fungera , sen när Snoris sover
ska jag ringa lite samtal sen passa på & nanna jag med !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?