Here we go .

Igår slockande jag i soffan rätt tidigt , jag är bäst på att göra det här hemma !
Men jag skyller på att jag inte fått sova en hel natt på flera dagar .
Denna natten fick jag hoppa ur sängen ca 5 gånger, stoppa in natt ,
lägga rätt Ängla & lägga rätt hennes snuttefilt  .
Tydligen har jag även dragit Älsk mot mig & börjar vagga honom haha
har nog drömt att det var lillan :P
Fick mig lite sovmorgon som vanligt på lördagar men gick upp vid 10 tiden redan
kunde inte sova mer men huvudsaken är att man får lite mer sömn än i veckorna.

Just nu sover Ängla & vi ska snart städa lite & sen ska vi åka & handla present
till min svärfar & hans sambo eftersom vi glömde det igår .
Sen blir det fixa målarfärg samtidigt tror jag så det är gjort .
Älsk åker väl vid 5 tiden sen ska jag & Ängla mysa hela kvällen .
När hon har somnat för natten ska jag bara njuta av mitt egna sällskap ,
jag kan uppskatta sånt men inte allt för ofta för jag är sällskapssjuk.
Men ikväll ska jag slänga på mig en ansiktsmask, plocka ögonbrynen mm .
Bara pyssla om mig själv helt enkelt.

Jaja , jag får skriva lite mer senare nu ska jag sätta igång med att städa !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?