Idag har jag varit flitig.

Ringt till Komvux i Landskrona för betygen , sen har jag otur att min gamla lärare i ett ämne
är tjänsledig så jag kan inte få intyg på att jag läst kursen men hoppade över praktiken ,
men hon jag pratade med sa att jag bara kan validera om jag känner att jag kan så det ska nog göras ;)

Även gått ner 1 kg genom att inte göra ett skit , käka onyttigheter antar jag !
Men jag är lika glad för det :)

Nu ska jag börja göra mat till lilltjejen så den är klar till lunch , idag blir det kycklig för hennes del .








Postat av: Sandra

Vad bra att du gått ner man blir så glad ;). hur mkt vägde du innan du blev gravid?

2009-08-18 @ 12:10:49
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej :) hur mkt väger du nu? :D Jo de går sakta men säkert :P. Men har ställt undan vågen & måttbandet nu, annars mäter jag mig hela tiden, har sagt när de går en vecka får jag ta fram och titta :P

2009-08-18 @ 13:35:21
URL: http://chiquiitta.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?