Jag är halv död men solen är framme ....

Jag känner mig mer död än levande just nu .
Huvudet snurrar så in i bomben , men jag ska inte deppa ihop för det.
Min sötnos vaknade precis , så hon ska få vakna sen ska jag fixa till både mamma & dotter,
sen ska vi ut en sväng , får se hur mycket jag orkar men en stund iallfall & lite bus måste gå !

I eftermiddag kommer syster hit , sen när min gubbe har kommit hem ska hon fixa mina naglar så
dom blir tipptopp igen .
Fräscha naglar gör underverk , man känner sig lite finare än vanligt hela tiden ;)
Man ser inte helt nergången ut i ett par goa joggingbyxor & en tråkig t-shirt faktiskt
eller man KÄNNER sig inte så nergången iallfall .

Innan när jag pratade men älsk satte jag på hötalartelefonen så Snoris fick snacka med sin pappa lite,
hon tjattra på som tusan , DADA kom ett antal gånger sen blev det buhu på slutet för hon låtsas bli ledsen om man
låter som det är jättesynd om henne haha .
Hon är så go så man blir helt varm i hjärtat !

Just nu sitter hon med sitt spann & kaninnallen hon fick av sin storasyster igår .
Ska bli kul när hon inte äter allt hon leker med för då kan vi använda spade,hink & resten av tillbehören i sandlådan
& inte hemma i vardagsrummet , finns ju inte mycket & gäva i eller göra sandkakor med .

Hon är jätteduktig på att ställa sig upp helt själv ( utan stöd ) , stå längre stunder mm .
Maten går också framåt numera äter hon faktiskt en hel barnmatsburk 2 gånger om dagen :D
Ja tänka sig , helt utan att vi hungrat ut henne som BVC tyckte vi skulle göra .
Det gäller att vara envis !

Nej nu ska jag se om vi har varmvatten för några minuter , 1 vecka utan varmvatten så det är nära döden upplevelse att duscha . Snoris har haft tur & lyckats få varmvatten 2 mintuer för att fylla hennes balja när hon badat.
Jaja , snart kommer jag få sinnesutbrott på fastighetskötaren eftersom han inte ringt upp 
trots vi felanmält,  men varmvatten är väl inte så viktigt ? :P 








Postat av: carolin

duktigt hon kan ställa sig själv :)så stor hon blivit tänkt att hon blir 1år om 2månader hehe jävlar vad tiden går kommer ihåg när vi började snacka då va du i v.20typ &snart är din dotter redan 1år hehe :)

2009-08-06 @ 22:17:33
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?