Jag är tröttheten själv.

Syster har som tidigare nämt varit här , hjälpte henne lite med läxan men hon klarade
det galant själv men jag gjorde lite nytta iallfall haha .
Sen fixade hon till mina två störda naglar så nu är man fin igen ;)

Lillan somnade vid 21 tiden ungefär & har gnällt till en gång bara så jag hoppas
på en lugn natt , men hon har varit hängig hela dagen till & från .
Hoppas verkligen inte det är någon förkyldning som håller i sig om det nu är det,
men det återstår att se såklart .
Är rädd att det ska behövas inhaleras & sånt skit , sist var hon inte direkt glad för det,
kan tänka mig hur det skulle vara nu !

Vi ska snart hoppa i säng , imorgon ska jag ringa hyreskontoret för jag vill skriva ett kontakt
för det är snart 1 mån kvar tills vi ska flytta enligt vad vi har sagt muntligt .
Får hoppas dom besiktigat lägenheten bara . . .

Hörs imorgon !








Postat av: Toni - 330 dagar Pappaledighet

Jag tror att hela landet drabbats av en kollektiv trötthetsperiod :D

2009-08-27 @ 13:07:06
URL: http://toni.bloggme.se
Postat av: E

Vilken fin blogg du har!!!!

Kram

2009-08-27 @ 18:35:10
URL: http://solgullet.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?