Jag gillar inte Måndagar.

Nej usch det innebär att helgen är slut & älsk ska till jobbet vilket är skittråkigt
men ett måste såklart men ja det blir så tomt här hemma .
Jaja , inte hunnit med så mycket idag gick upp klockan 8 sen har vi bara myst
& nu sover lillan igen & jag ska ta & dricka lite kaffe.

Idag kommer nog det sista från tradera vet några som kommer iallfall så
det ska bli spännande att se hur det ser ut :)
Annars ska jag bara posta lite brev , handla lite smågrejer & ev ta en fika hos Chornelya.
Får se hur lillan mår för det är svårt att avgöra på morgonen .

Tänkte även försöka få tag i sväris & ta några lådor från henne så jag kan packa lite idag,
älsk ska hämta en massa imorgon men jag vill börja IDAG haha.
Packa ner allt snabbt & enkelt så är det lättare att flytta runt på allt så man kan måla.
Ska väl även börja kasta ut möbler som vi inte ska ha med oss till den nya lägenheten.
Jag är förväntansfull & överlycklig över detta ska ni veta.

Jaja , har inte mycket mer att säga nu men lär bli lite mer senare !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?