Mannen är borta & det blåser..

Dålig kombination , jag är livrädd för blåst hur dumt det än låter.
Kan med åska & blixtar men blåst , nejtack !
Jag får för mig en massa eftersom man inte hör riktigt så tappar man kontrollen över
vad som händer runt om .
Men herregud jag sitter i en lägenhet !!!!
Fast det låter jättemycket här inne , för fönsterna är inte helt stänga ...
Gubben min fick något infall & åkte till McTjockis så det blir nattamat innan man ska lägga sig .
Han är snart hemma tack & lov för annars hade jag gått & gömt mig under täcket .

Kan någon svara på varför BLOGG.SE aldrig fungerar om kvällarna
eller överhuvudtaget , kan ju inte lägga upp bilder nada !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?