På kvällskvisten mår man alltid bra ?

Jag är en kväll/natt människa, jag fungerar som bäst då oftast, ibland är jag halvt
om halvt död men det hör inte hit ;)

Syster var här ett par timmar & det var lika härligt & se henne som alltid .
Hon har en speciell del i mitt liv som ingen annan vän någonsin hade kunnat ha ,
men vi har vår historia & våra erfarenheter tillsammans så vi är inte hela utan varann .
Jag är så glad att jag har henne & det ska du veta hjärtat !

Syon ringde också , tydligen får jag inte läsa via Åstorp för dom har intagningstopp i vårdkurserna
för det inte finns tillräckligt med jobb i kommunen,  hur normalt låter det ?
Precis som att man MÅSTE jobba inom Åstorps kommun som är så pyttelitet
så det säger sig självt att det inte är några stora jobbmöjligheter .
Så jag ska dit imorgon eftermiddag & göra en ansökan till HBG ,
men ska ringa Lärarcentrum  & snacka med dom om NTI istället vill inte läsa via Victum !

Strax efter att hon åkte kom älsk hem , Ängla blev överlycklig för hon är enormt
pappa sjuk just nu så jag dög inte alls kan jag säga ;)
Annars har det varit en lugn kväll , är enormt mör efter att gått upp så pass tidigt faktiskt .
Men ibland får man göra det .

Jaha,  annars ska jag bara glo runt lite på nätet & undvika att somna innan tolv ,
betala alla räkningar så är det gjort så behöver jag inte få panik imorgon om jag inte hinner under
tiden Ängla sover på dagen . ( Jo jag får panik oavsett att det är flera dagar till sista bet.datum)

Någon tråkig människa hade budat över mig i en auktion då blev jag lite sur & budade på ,
jag är fast bestämd & vinna 3 st , låt mig få det då ;)











Postat av: Sofia

Tack för att jag har dej syster, som jag sagt tusen gånger, jag vet inte vad jag skulle göra utan dej!

Utan dej hade jag inte varit hel, du betyder allt o ännu mer för mig!

Älskar dej hjärtat mitt<3

2009-08-25 @ 16:14:09
URL: http://brunettsofia.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?