Så förbannat trött på idioter.

Jag får erkänna att jag är duktig som inte exploderat än , utan hållt mig på en normal nivå att ignorera att
vissa beter sig som en jäkla trotsig 3åring , men ibland kokar det över.
Förhelvete människa väx upp , gör något med ditt liv , glöm allt tjafs.
Orka älta ?
Fan heller att jag kommer hålla käften i fortsättningen , hårt mot hårt, tydligen det enda som har effekt på fuckheads.


Jaja , över till någon roligare.
Idag var vi ute i 2 timmar med Chornelya & NovaLee , barnen fick gunga & så gick vi en sväng.
Nu sover Snoris & jag ska fixa lite kaffe sen ska jag börja städa lite.
Tycker min gubbe kan komma hem för jag saknar honom enormt mycket !








Postat av: Natha

Vem är idiot :O jag blir så nyfiken:P

2009-08-15 @ 00:49:21
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?