Sista inlägget för idag...



Blev lite ändrade planer när älsk kom hem .
Vi kasta i Ängla lite mat & gick bort till svärmor & tog en kopp kaffe,
sen blev det hem & laga maten .
Ängla var övertrött men skulle busa iallfall & på något sätt tog hon en piruett & for i golvet
( hon lyckades göra det innan idag också ) & vem som helst kan ju förstå att det gör ont !

Hatar när hon slår sig  , hon hon är rätt duktig på det , oftast inte så hon blir ledsen men iallfall ,
ungen gör cirkuskonster så hon har blåmärken lite varstans , hon har nog lätt att få det som mig kanske?
Jaja , nu ska vi strax inta sängen , är ju en dag imorgon också .
Nu kände jag mig gammal som gatan när jag skrev dom orden men när man har en liten så
får man tänka så för man måste ha energi när dom vaknar & vill busa järnet haha.
Vågar inte hoppas på en sovmorgon faktiskt för när jag gör det vaknar hon sådär tidigt .

Imorgon ska vi iallfall en sväng till Perslund tror jag , Therese ringde innan & undra om vi skulle med
men det kunde vi inte då så vi sa att ev. imorgon .
Kan ju hoppas på lite bättre väder än denna blåst !

Nej nu ska jag sluta plåga min man & så vi kan lägga oss.
Vi kan inte gå & lägga oss utan varann , må hända att vi är lite knäppa men så är det !








Postat av: Föräldrabloggar

God morgon!



Vi ville bara uppmmärksamma dig på att vi flyttat till adressen http://foraldrabloggar.bloggme.se



Hjälp oss gärna att sprida den nyheten.



/Toni

2009-08-19 @ 07:20:53
URL: http://foraldrabloggar.bloggme.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?