Titta, mamma , pappa/dadda ..

Ängla säger titta hela tiden just nu , vi har trott hon sagt det hela tiden men jag har fått
för mig att vi inbillat oss men idag fick jag det svart på vitt , klart hon säger titta !!
Hon tar upp leksaker & säger titta , säger man samma sak härmar hon .
Vår lilla flicka börjar bli stor .

Idag har vi haft världens härligaste morgon , hon vaknade vid 7 första gången tror det beror på att det åska så in i ,
hon fick en flaska & somnade om i vår säng , precis när jag var på väg & somna lät det som det släpptes bomber utanför huset jag blev livrädd haha , men det var bara åska & blixt men ja , lät inte så ;)

Vaknade igen vid halv 10 , så låg vi & mös i sängen till 10 .
Gick upp & fixa kaffe , dansa till haha & gjorde gröt till Ängla & gav henne det, sen var det min  tur & käka.
Under tiden åt hon plommon som hon älskar :)
Sen fick det bli ett bad för skitgrisen , hon skvätte ner hela mig haha.
Så nu ska hon snart sova lite & jag ska hoppa in i duschen .
Efter lunch kommer syster , sen ska vi ta bussen till Helsingborg & där väntar besöket på TEDDYmottagningen.
Har helt glömt & göra matdagbok så förvirrad som jag är  , men jaja sånt händer.
Ska inte glömma vattenprovet från kranen bara & sätta på emlan .

Ska bli kul & se vad hon väger & hur lång hon är idag .

Ikväll blir det en sväng till gymmet också , ska bli riktigt härligt !
Skriver mer lite senare. 








Postat av: I M B E R P L U V I A *

Nää va kuuul!

2009-08-03 @ 20:48:43
URL: http://imberpluvia.se
Postat av: kit

Skönt att höra att man inte är själv om att tycka att det är pest just nu! ;S jag måste bara fråga, hade du också jätteproblam med revbenen?

2009-08-03 @ 22:25:55
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oh vad sött :D

2009-08-04 @ 19:59:36
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?