Upp & hoppa kl är 8 ..

Ungefär så var det i morse , Ängla vaknade av älsk´s väckarklocka & då fick man snällt vakna till liv .
Hon fick lite mat sen lekte hon lite på golvet medans jag blev människa.
Fixa kaffe & lite gröt till Snoris.

Sen har vi bara dansat , busat & blivit trötta haha .
Nu sover hon så vi får se om hon vaknar snart igen ;)
Tänkte gå en runda till Perslund så hon får gunga lite .

Jaja blir inte mycket mer från mig nu , har inget vettigt & skriva ;)








Postat av: kit

aha, så du hade det så ;S usch!

Nej, det är mer att det känns som om jag har en spricka i revbenet på höger sida. Barnmorskan sa att det är ganska vanligt när magen står som högst och att det kommer gå över snart..

2009-08-05 @ 15:38:48
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/
Postat av: kit

Jo, men klart att jag hade oturen att faktiskt få en spricka ;) hehe. Aja, det går väl över så fort man ser den lilla varelsen som kommer ut =)

2009-08-05 @ 18:16:15
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?