Vilket skitväder !

Igår sov snorisen 4 timmar , var vaken 1 timma & sov 1 timma till :P
Hon var med andra ord jättetrött , men somnade sent igår trots hon var övertrött.
Fler tänder på g kanske?

Idag blev jag väckt av älsk & Ängla vid 9 , då hade min man redan tvättat sedan kl. 6 imorse,
han är dukig han haha .
Sen blev det frukost & Ängla sov gott igen .
Sedan dess har vi bara städat & slöat & återigen sover lillan .
Hennes sömnbehov är enormt !
Får hoppas hon är lite piggare sen så man kan leka lite .

Det är inget roligt väder heller, så ut vill man ju knappast.
Blir riktigt slö av detta vädret , blä .

Har inget att skriva så jag låter bli :P










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?