Flickan som lekte med elden.

Ska strax sätta mig med lite plugg sen blir det mys med mannen min &
se på "Flickan som lekte med elden" så får vi se om den är lika bra som "Män som hatar kvinnor".
Har inte gjort allt för mycket idag, vaccinationen blev aldrig av för älsk hade glömt att skriva under
papperna man skulle ha med så det blev lite svårt så vi ska ta det på Söndag istället.
Förövrigt slutade han 1 timma tidigare idag så det var skönt att ha honom hemma i normal tid :)
Ängla har varit övertrött till max & rent ut sagt asgarvade så fort jag sa ajaj till henne när hon gång på gång
skulle klättra upp bakom tvn !
Min sötunge det !
Blev en runda på OJ, gröna äpplen stod högst på listan såklart.
Sen blev det lite gott till ikväll, otroligt nog kan jag äta fet mat & feta saker oftast utan att kräkas.
Mc Donalds är det bästa för det kräker jag aldrig av, ni hör själva hur knäppt det låter !
Nej nu ska jag fortsätta glo på tv & försöka äta lite räkchips som älsk fick med till sin mat ;)








Postat av: Matilda - Snart 2barns mamma!

går det att hyra den filmen nu ? = ) isf ska jag ner och göra det imorgon, män som hatar kvinnor var riktigt bra =)

2009-12-04 @ 23:07:04
URL: http://majbebis08.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?