Pepparkakor är roligare att köpa i burk !

Tog mig i kragen & gjorde pepparkakor också, fyfan så trist.
Fula blev dom också haha.
Min helt nyinköpta kavel lät som in i bomben & jag blev nojjig att Ängla skulle vakna till liv
& då hade jag fått fullt upp kan jag lova :P
Så jag kavlade nog inte tillräckligt mycket för tycker dom blev lite tjocka ?!
I fortsättningen köper jag pepparkakorna tror jag eller så överlåter jag uppgiften utföras av maken.
Ska snart slänga in bullarna i ugnen :)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?