Så var det återigen öppet här ;)

Ni är en hel del som besöker bloggen dagligen så jag känner att jag kanske får
ge mig på att uppdatera lite ?
Julen har varit toppen, på lillejul så firade vi hemma hos svärmor & hennes sambo & julafton hemma hos mina päron :) Orkar inte dra hela dagarna som passerat men julen kunde inte vara bättre !
Sen hade vi ju tur för Älsk fick ledigt både julafton & juldagen & det var så skönt .
Jaha, annars har vi bara spenderat tid på IKEA, med syster <3 & lite så.
Vardagsrummet har fått lite tillskott med möbler & lite så & äntligen har vi köpt en sängstomme.
Maken min gjorde ett smart drag (läs: inte) & sålde vår bil i Lördags kväll, i söndags när vi letade bil fanns det inga direkt intressanta och dom som var var inget att ha. Istället åkte jag, Ängla & syster till IKEA & när gubben kommer hem höll jag på att koka ihjäl av irritation kan jag lova. Bilen är väl ok i sig, den fungerar utmärkt men usch så ful den är haha. Mina hormoner har spelat spratt med mig i helgen & min stackars man har fått ta jäklar i det ,dock är han söt nog & provocera lite bara för att ;)
Men men , nu har jag släppt bilen för den var skönt att åka i haha.
Idag har vi bara slöat mest, städat & haft mig iallfall & sen kom syster på kaffe & det gilla vi.
Mannen slutar först vid 19 idag så det är rätt drygt men kan ju hoppas han får gå hem lite tidigare.
Nu ska jag glo lite på tv & vila medan Ängla sover , får helt enkelt passa på nu.
Bilder kommer sen , detta var en snabb uppdatering så det får bli mer sen .








Postat av: amanda

fin blogg :)

2009-12-29 @ 17:00:38
URL: http://ohmandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg!

2009-12-29 @ 17:25:06
URL: http://damoe.blogg.se/
Postat av: spacestore

gud vad fin din blogg är hihi :)

2009-12-29 @ 17:29:04
URL: http://spacestore.blogg.se/
Postat av: Linnich

fin blogg design :)

2009-12-29 @ 17:45:52
URL: http://linnich.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?