Så var det dags att uppdatera ;)

Det går lite i vågor med bloggandet som ni märker, men jag har mina dåliga dagar om man säger som så.
Idag sov jag & Ängla till halv 12, då kom svärmor & väckte oss haha.
Snacka om härlig sovmorgon som behövdes !
Sen följde Ängla med henne hem, för första gången har farmor passat henne & det gick jättebra
så det blir fler gånger :) Jag fick tid att plugga & det behövdes det med faktiskt.
Mått så jäkla dåligt nu så jag har inte haft orken till det bara.
Gick dit vid 4 tiden sen blev vi kvar till 8 , vi åt middag där & så.
Ängla somnade påvägen hem i bilen så hon somnade i rätt tid & lär sova som en stock för hon har
inte sovit överhuvudtaget nu på dagen , annars sover hon minst två gånger om dagen .
Imorgon är det dags för läkarbesök, jag hoppas verkligen att denna läkaren är vettig &
ger mig någon annan medicin för annars lär jag bryta ihop eller blir jag bara förbannad.
Får även se om jag eventuellt kan bli sjukskriven så jag får en chans att återhämta mig lite
för just nu står stressen mig upp i halsen & det påverkar även hur illa jag mår :(
Men men , nu ska jag fortsätta glo på tv & sen blir det lite god glass , det går ofta ner rätt bra haha.








Postat av: Therése

Krya på dig så vi kan gå snart igen! Pussa massor på Ängla från mig =)

2009-12-15 @ 00:07:53
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Tycker knäckrecept är godast (och lätt att komma ihåg). 2dl sirap, 2dl socker och 2dl grädde. Och sen bara koka.

Annars finns det ju massor på internet. Man får passa så man inte kokar för länge (eller för kort tid).

2009-12-15 @ 08:15:45
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?