Så var det dags för att bli sjuk igen !

Ibland undrar jag om jag ens äger ett immunförsvar. 
Igår kände jag hur ont i halsen jag hade men tänkte att det är kräkandet som gjort det
eftersom jag ofta får ont i halsen efteråt.
Näsan var helt täppt ena sekunden och rann nästa men skyllde det på min allergi som blir värre
när jag är gravid. Men ju längre dagen gick desto värre blev det & igår kväll kunde jag knappt andas
genom näsan & halsen ont som tusan + en hemsk hosta på det.
I natt var det jobbigt kan jag lova, vaknade och det kändes som jag kvävdes & allt därefter.
Idag är det ännu värre, jävla skit säger jag bara!!!
Jag orkar inte vara sjuk just nu ..
Idag ska vi passa mina småsyskon för mina päron ska på julmiddag med hockeyn så vi
ska sova över där & ha det mysigt med lite gott & film .
Jag måste även hinna plugga lite så jag får klart skrivuppgiften till imorgon.
Jaha, vi får se hur detta går , lär behöva sova en sväng mellan varven :P
Idag har inte hänt allt för mycket, jag gick upp kl.10 & sen käkade vi lite frukost &
sen blev det bad för Snoris eftersom hon kladdat & haft sig .
Hon älskar att bada så hon klagar ju inte.
Sen blev det att sätta på lite musik & hon dansade loss lite & headbangade ordentligt haha.
Hon är så söt när hon dansar så det finns inte !
Nu sover hon & älsk är iväg & ska lämna byxor till en av hans brödrar på hans jobb,
sen ska jag försöka mig på att göra lite kola & sen blir det fixa till oss & åka till mamma & c/o.
Just det, jag gjorde tidernas fulaste pepparkakshus igår haha.
Ena väggen åkte i golvet så det liknar ett stall & ena takbiten hänger snett &
ja hela skiten ser förjävlig ut men jag har varit en duktig mamma som gjort ett ;)
Det är inte riktigt min grej med massa pilligheter .









Postat av: Madicken

Hej på dig! :D

Allt bra..?

He en bra Söndag kväll!

2009-12-06 @ 19:55:11
URL: http://conler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?