Sjukstugan !

Förlåt för bristen på inlägg här.
Är dödsjuk, okej inte riktigt men det känns så!
Igår var jag på inskrivning hos BM & det gick finfint, fick ny läkartid till den 15/12 &
jag går inte därifrån försen jag får något annat än Lergigan comp kan jag lova.
Efteråt sov jag & Ängla bort dagen i stort sett & när älsk kom hem blev det lite städning
& besök sen fixade jag tacos till middag, blev sent men vad gör det ;)
Idag gick vi upp vid halv 10 & Ängla sover redan igen, hon blir trött snabbt nu men det förstår jag.
Jag hade också kunnat sova men Chornelya & NovaLee skulle komma hit på en snabbvisit eftersom vi är sjuka blir det helt på egen risk man kommer hit haha :P
I eftermiddag ska vi gå ut en sväng , ska till Perslund & träffa Therese & Nea, vi behöver komma
ut efter att ha suttit inne i stort sett i en vecka & Ängla behöver få springa av sig lite för
hon älskar att vara ute & knalla runt.
Ska få med mig kameran, inte fotat på evigheter för minneskortet är fullt & jag har inte tänk
på att tömma det , så idag kommer det lite bilder !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?