Vaccinering idag

Vid 13 tiden ska jag traska ner till VC med Ängla så hon blir vaccinerad mot nöff nöff.
Hoppas att hon slipper minsta lilla biverkning men hon har klarat sig tidigare med dom vanliga
vaccineringarna med lite gnällhet bara & det är inte så farligt.
Inte nog med att hon ska få ont i benet så har hon ju lite ont i sin brända arm & hand men
hon är inte alls så berörd av det som en annan hade varit kan jag säga.
Ibland är det tur att man har ett barn som tål väldigt mycket & har hög smärtgräns
för det har hon utan tvekan med tanke på hur hon kan trilla & slå sig utan att yppa ett ljud.
Men men , gick upp vid kvart i nio imorse.
Ängla har ätit minimalt av sin välling & har passat på att köra på mig med sin bil haha
Hon har även roat sig med att slita ut massa våtservetter mm.
Bus från morgon till kväll är liksom en regel i detta hemmet ;)
Nej nu ska jag sätta på kaffe men först är det dags för dagens första målning i dasset !
ROLIGT VÄRRE.
Btw , går in i v. 10 idag, det går skit fort haha.
Detta gillar vi ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?