Ett vanligt inlägg skadar ju inte..

I helgen har tiden inte räckt för att sitta vid datorn.
I går var vi på dop , jättefint :)
Efter åkte vi till älsk lillebror som fyllde 10 år , blev kalas för honom .
Kom hem efter lite ärenden , tjöta i telefon med syster i 1½ timma <3
Sen när vi skulle lägga oss satte jag på mig abtronic bältet jag fick med från mamma
så råka jag somna med det , haha , men vakna när det la av .

Fick lite sovmorgon idag för jag lurade till mig att min kära make skulle gå & fixa käk till
vår lilla tjej i morse,  påpekade att JAG gick upp på lördags morgonen ( vilket jag trodde just då),
men det stämde ju inte utan han hade ju gått upp då med , men det dör han inte av ;)
Sen åkte vi till Väla , fixa älsk nya klockan han fick i födelsedags present , köpte present till dagens födelsedagsbarn
& en sväng in på Coop för vi hade glömt våtservetterna i skötväskan smart nog .
Åkte på kalas & det var jättetrevligt , efter hämtade vi Melanie , tog en sväng förbi IKEA & köpte
en ny matstol till snorisen + bordsgrejen som hör till .
Lämna av Linn & Melanie hos deras mammor , sen hem .

Ängla gilla sin nya stol , den andra var så låg i ryggen så hon kunde inte sitta ordenligt,
men denna är perfekt :)
Så fick hon smaka lite potatis - och morotspure & det var inte helt fy skam.
Kan meddela att min fingertopp brändes rejält för 5 sek extra i micron , yeah ..
Så kom Johan & Carro förbi , vi käka thimat tillsammns sen åkte dom hem .
Nu sitter vi båda helt slut här hemma, lär stupa i säng snart.

Ny vecka imorgon & nya tag :)








Postat av: Lisa

Alltid lika kul att nämna dig i bloggen :)

2009-02-23 @ 19:03:23
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?