Fredag ...

Så var det äntligen fredag.
Gick upp vid 10 tiden skulle jag tro.
Trött som en gris.
Ängla åt 50 ml igår kväll så det resulterade att hon var hungrig redan halv 5 imorse.
Herregud , då är man inte mycket till människa.
Men man får ju masa sig ur sängen & fixa käk till henne ;)

Idag slutade älsk redan vid 12 , men nu är han på möte.
Sen blir det hämta Linn vid 3 tiden.
Idag ska Ängla & Linn sova hos mina föräldrar.
Lillasyster & Linn ska väl ha en filmkväll & så ska Ängla vara med mormor & morfar.
Jag & Älsk ska ha en mysig hemma kväll , äta & dricka gott.
Så imorgon vid 10 tiden åker vi hem till päronen.
Sen bär det av till ishallen så ska vi alla åka skridskor.
Ska bli riktigt kul faktiskt, ett par år sedan sist.

Nu håller snoris på att somna,  hon har varit klarvaken hela morgonen ,
var på glatt humör fram tills nu , övertrött var hon iallfall.
Hon har en förmåga att dra filten över huvudet , så tar man bort den & hon lägger tillbaka den.
Jaja , hon tycker om det iallfall :)

Nej nu ska jag läsa lite bloggar.








Postat av: Lisa

Haha, fan va go, drar filten sÅ!

2009-02-06 @ 13:46:39
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: beetty

aah jag håller med dig, det finns så mkt som man egentligen inte vet om som händer andra..



jara här är de bra =) Nu när älsko kommit hem :)..

Ska ni göra i helgen? Kramar!

2009-02-06 @ 14:08:22
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?