Gnällig bebis & babymassage.

Igår var snoris väldigt gnällig när hon var vaken , men ingen feber & hon sov hela natten.
Idag har hon också varit gnällig , lite högre temp än hon brukar men ingen feber iallfall.
Var på babymassage men eftersom hon börja gnälla när jag bara la ner henne & skulle börja
ta av kläderna så hoppa vi det & kolla på istället.
Var jättetrevligt iallfall , drack kaffe & prata lite efter.
Sen kom svärmor & Donny förbi en sväng.

Älsk satt i telefon med tele2 i hundra år , för telefonen har inte fungerat & internet slutade idag,
efter hundra instruktioner fick killen gå in i vårat nät & dona så nu fungerar det.
TACK o LOV , fick papper från teddy sköterskan att dom inte kunnat nå mig ,
dom hade ju bara hemnummret så jag lämna ett meddelande på svararen & ska ringa igen imorgon
& meddela av vi ska vara med.

Annars har det inte hänt mycket mer, älsk kom hem redan vid halv 11 & hade köpt bullar med sig,
så jag fick frukost på sängen <3
Sen har han varit på möte & nu går han runt med gnällisen som är övertrött.
Ska väl göra lite mat strax också , får se vad vi hittar på , kanske laxspett?

Jaja , vi hörs senare !








Postat av: Anonym

ja neutrala kläder e skit tråkiga. tycker Det e roligt att jag får välja kläder nu, sedan får de en sån vilja, min son han är 3 nu han vill bara ha ett par byxer hela tiden, han vill till och me ha dom när han sover.



2009-02-12 @ 18:07:50
URL: http://easytolove.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?