Kaffe & tjöt.

Therése & Nea har varit här på lite fika :)
Var lika trevligt som vanligt .
Älsk är iväg & ska lämna dom nu , sen ska vi börja kolla lite över dopinbjudningarna &
så tänkte jag , prata lite om hur det ska genomföras.
Vill ha allt klart så fort som möjligt så man inte står där dagarna innan & har grejer kvar
mer än det som ska göras på själva dopdagen.

Imorgon blir det promenad med Therése & Nea förmodligen , behöver röra på fläsket.
Nu är jag frisk igen & då har jag ingen ursäkt att sitta still ;)
Ska även komma ihåg att börja på mina tabletter jag beställt .

Nej nu ska jag läsa lite av era bloggar & sådär .









Postat av: Lisa

spännande med dop :) hihi.. hoppas att ni får en underbar dag!! kram.

2009-02-03 @ 08:55:06
URL: http://fliza83.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?