Kaffe

Hej !
Idag sov vi länge utan att snoris vakna & ville ha mat.
Skönt med sovmorgon , en vanlig sådan utan avbrott .
Vi har bara myst & lek hela morgonen , läst böcker.
Men såklart så ville Ängla äta upp den ena som prassla ordentligt.
Sen sken hon upp som en sol när mamma ringde , för att höra mormor är alltid kul :)

Igår var Therése & Nea här , så kom Svärmor & Gisela hit för
Gisela hade hittat lite tyg till dopklänningen , riktigt fint !
Ängla blev helt hysterisk när hennes farmor tog upp henne men det är nog inte
så konstigt eftersom dom aldrig träffas trots att vi bor 100-200 m ifrån varann.
Men hon somna i min famn , sen vakna hon & var lika glad igen.
Sen tvättade vi , skönt att få allt tvättat , var rätt mycket med tanke på att vi inte har tvättat
på 3 veckor kanske om inte mer.

Nu ska jag ta mig lite kaffe & en knäckemacka .
Godaste frukosten som finns ( nästan ).
Ängla sover gott , när hon vaknar blir det lite lek med henne ...









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?