Nu är jag tillbaka igen.

Blivit usel på att blogga , men har annat för mig helt enkelt .
Men ska bättra mig , jag lovar .

I förrgår åkte vi till Sandra & Niklas & sov där , igår var jag , Ängla , Sandra & Kevin
på Väla , för mammafika & lite shopping , var jättetrevligt .
Till & börja med fick vi springa mot bussen som ändå åkte, nästa fick vi inte gå på
för det redan var en vagn , men den tredje åkte vi med iallfall ;)
Hitta ny overall , 2 par byxor & en t-shirt till Ängla.
Hon var jätteduktig hela tiden , mot slutet var det inte lika kul att ligga i vagnen så det blev lite gnäll,
men ungarna var övertrötta kan man ju säga.
Sen var det massa skrik på Ängla när vi kom hem till dom , hon var så otroligt trött
men kom inte till ro , men när vi skulle åka hem somna hon gott tack & lov.
Sen sov hon tills vi väckte henne för lite mat & så somna hon om lika fort igen.
Jag somnade hur tidigt som helst , eller slumra till när älsk masserade mig ,
min rygg är inte på min sida , har så ont just nu , måste träna upp den !

I morse vakna Ängla vid 8 & ville ha mat, sen sov vi vidare till halv 12 .
Skönt !
Blev lite frukost för min del & lillan fick lite gröt & morotspure , hon ville absolut inte äta gröten
så hon fick lite pure istället, men det gick inte ner så mycket av det heller .
Haklappen är både godare & finare att titta på ;)

Svärmor kom förbi en snabbis , snälla hon tog med sig bajsprovet & skulle slänga
det i lådan när hon skulle förbi Netto .
Så vet jag att det kommer iväg idag , för lillan sov så jag ville inte väcka henne i onödan.

Iallfall , nu ska jag skriva en inköpslista , annars blir det kaos när vi ska handla,
kommer hem med allt vi inte skulle ha & glömmer hälften vi skulle ha med oss ;)
Sen blir det städning , sticka till Famila eller Väla, sen Citygross när älsk slutar.








Postat av: Lisa

Skönt att ha dig tillbaka! :)

2009-02-26 @ 21:53:47
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?