Skrik dag..

Idag har Ängla gapat nästan hela dagen , eller gnällt större av tiden.
Nu har hon iallfall somnat , får se hur länge hon sover.
Troligen för hon sovit i 10 min åt gången hon varit så skrikig.
Enda "roliga" med det är att hon äter bättre , tack & lov.
Igår åt hon 4 gånger & lämnade kvar massa av det vi gjorde.
Skönt att vi börjar med gröt på Måndag så hon får i sig lite mer, förhoppningsvis.
Men man kan inte tvinga henne .
Hon har redan ätit 2½ flaska ( 165 ml flaskan ) , så det är ju bra
eftersom klockan inte är så mycket :)
Så minst 2 till blir det idag & det är ju bättre än gårdagen.

Även fått tid för Teddy besöket, så på Onsdag morgon ska vi dit.
Skulle ta ungefär 1½ timma eftersom emlan ska sitta 1 timma innan blodprovet kan tas.
Men det är skönt att ha första besöket gjort , eftersom det ska ske innan hon är 4½ månad.

Nu väntar vi bara på att älsk & Linn ska komma hem , sen får vi se vad vi ska hitta på .
Åka & handla lite blir det iallfall & så får vi se .
Imorgon ska vi äta frukost hos mina föräldrar , fast pappa & lillebror ska på hockey
så dom är inte hemma.
På söndag blir det ev . taekwando tävling , min syrra ska tävla , var längesedan jag såg
henne göra det så det vore kul att se , men det är i Trelleborg har jag för mig .
Men det ska väl gå skapligt , motstånden brukar vara hårt , eftersom hon kan möta en 13 åring,
en svart bältad eller överhuvudtaget högre graderad , viktklass är allt dom går efter.
Men en 10 åring & en 13 åring har inte samma kapacitet alltid.
Men håller tummarna för lillskiten :)

Nu ska jag äta FRUKOST , lagom tid ju ;)








Postat av: Magdalena

Ja precis! Den första familjen som verkade bra i början känns inte bra alls längre. Sen sa D att ungarna också satt kvar i bilen & mannen verkade måttligt irriterad och gasade & höll på för att hon skulle skynda sig. Sen öppna ungarna dörren & skrek “mamma kan vi köööra nuuu?!” så det var ju bara hon som var intresserad. Nope, känns inte alls bra!

2009-02-16 @ 04:19:43

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?