SLUTA snöa..

Usch , ska det snö ska det också snöas ordentligt så det lägger sig.
Men i skit-skåneland gör det ju inte det, utan töar bort direkt.
Trist, då kan det likaväl sluta snöa direkt;)

Ängla vaknde en stund men somna om i famnen på mig , nu ligger hon i vagnen & sover gott.
Tror hon vaknar alldelses strax , återstår att se .

3 timmar tills mannen slutar jobbet, tråk , sen ska det göras lite grejer innan han kommer hem,
så jag räknar med att han är hemma runt 7 tiden kanske.
( Nu ringde han & ska se om han inte kan ta komp en timma så han slutar redan vid 5 )
Idag blir det wok & nudlar , öva lite på att äta med pinnarna vi köpte .
När vi ändå äter så mycket thai & kina mat kan vi ju likaväl eller snarare JAG lära .

Minns inte sist jag stoppa en köttbulle i munnen ens , innan blev det ju rätt ofta,
snabbt & enkel mat .
Eller all snabb lagad mat & halvfabrikat är i stort sett bannlyst i vårt hem .
Köttbullar får vända i dörren helt enkelt ;)
Men vissa dagar när man inte orkar göra mat i hundra år önskar jag vi hade sånt pekka i frysen,
men det är ju bara att bita ihop....

NU MÅSTE JAG HA MER KAFFE INNAN JAG TRILLAR AV PINNEN.









Postat av: Anonym

Tycker du inte om köttbullar? :P Här är MKT snÖ!

2009-02-11 @ 15:15:41
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?