Tid att blogga..

Ja , helgen har varit annat som tagit upp tiden , så jag har faktiskt inte kunnat blogga.
( Ärligt nog har jag inte haft någon större lust heller )
Iallfall helgen har gått fort , vi har varit hos mina päron , Johan & Carro har varit här,
snälla som dom är hjälpte dom till med att skriva adresser & slicka igen kurverten ;)
Sen har vi haft Linn som har lekt en hel del med Donny .

Ängla har varit omöjlig hela helgen i stort sett, största delen hon varit vaken på har hon skrikigt &
varit allmänt onöjd , men idag verkar det vara bättre.
Hon har varit gladare idag :)

Var på BVC idag också , nu väger hon 5990 gr, så hon ökar dåligt fortfarande.
Men hon ser fin ut så det gör inget sa sköterskan :)
Sen kom svärmor & Donny förbi , drack lite kaffe & snacka skit.
Älsk åkte till jobbet vid 3 , har sen vecka nu .

Och imorgon fyller mannen 25 år , haha ålderskris är bara förnamnet han har :P

Nu vakna min plutt, skriver mer sen.








Postat av: Magdalena

Det är någon slags torrschampoo till djuret. Ska tydligen vara jättebra, blev tipsad på familjeliv nämligen. :)

2009-02-16 @ 19:29:53

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?