Uscha..

Ja , här hemma mår vi andra än så länge bra, jag mår illa men jag är ju så van
efter 9 månaders konstat sådan så jag bryr mig inte så värst mycket .
Idag har vi inte gjort mycket, skällt på tele2 för dom inte kan se till att ordna så
vi har en fungerande telefon , MEN nu fungerar den igen .
Man blir handikappad , sedan i Tisdags har det varit helt död .

Även beställt alla tv kanaler & inspelningsbar box , haha roligt värre.
Ibland har man bara lite att göra , hälften lär vi ju inte ens kolla på men det kan ju vara kul ändå :P

Just det, gjorde semlor innan , gott som tusan men ingen hit för magen för det var ju mäktigt
så det slutade så fint med att Älsk fick kräkas lite .
Ikväll händer nada , ta det lungt bara.

Imorgon är det dop & kalas som är på planeringen & hämta Linn :)

Skriver mer sen , även blivit utmanad ... ,)








Postat av: Anonym

Utmanad i min blogg =)



Hoppas allt är bra!

2009-02-22 @ 18:27:16
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?