Vår helg ..

I Fredags skulle vi som sagt vara barnlediga så vi körde Linn & Ängla till mina föräldrar.
Blev inte riktigt som vi tänkt oss för vi fick åka tillbaka strax där efter för då hade Linn
fått maginfluensa .
Så vi fick hämta henne & lämna henne hos sin mamma & bonuspappa.
Eftersom snoris äter så dåligt redan är det dumt att riskera att hon åker på kräksjuka,
för det hade inte blivit en rolig historia kan jag tänka mig .
Men vi ska ha Linn dom två kommande helgerna istället, men det var inga sura miner.
Resten av kvällen var mysig , kan säga att vi stupa i säng TIDIGT .
På lördags morgonen skulle vi egentligen åka skridskor , men så visade sig det att
min lillebror OCKSÅ var sjuk , dock ingen kräksjuka utan med feber & allmänt hängig.
Ängla var skrikig när min mamma ringde så vi åkte dit direkt & då sov snoris,
men när hon vakna var det helt ok nästan , hon var lite putt på sin pappa & morfar.
Mamma dög bäst helt enkelt !
(Såklart ...haha)

Sen bar det hem , så kom Johan .
Snoris sov från kl 16-17 till 23 ungefär , sen blev det lite mat & mys.
Sen somnade hon gott för natten .

Imorse vaknade vi vid 11.20 ungefär , åt frukost i sängen & snoris fick ligga naken,
något hon älskar .
Nu har hon somnat i babysittern & älsk städar ena toaletten.
Själv latar jag mig lite , ska snart fixa med något,  men vad?
Annars blir det bara en lugn dag idag .

Haha sen har jag lärt min lilla snoris att räcka ut tungan hela tiden :P
Innan kom den ut då & då , men nu jäklar räcker hon ut tungan tillbaka ;)
Lyckades filma lite iallfall , lägger upp den senare.
Eftersom hon inte är ett fan av kameran så blir det aldrig så klockrent som utan kameran tyvärr.
Men men ...

Ha det så bra så länge !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?